сторінка у розробці
Викладачі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти пишаються своїми здобувачами вищої світи!
Здобувачі вищої освіти - випускники аспірантури, які здобули науковий ступінь доктора філософії 2024
Позняк Олена Сергіївна (Стайко)
Захист дисертаційного дослідження Позняк Олени Сергіївни 28 лютого 2024 року
Здобувачі вищої освіти - випускники аспірантури, які здобули науковий ступінь доктора філософії
2020
Сіденко Юлія Олександрівна (Почкун)
Захист дисертаційного дослідження Сіденко Юлії Олександрівни 9 жовтня 2020 року
Курєнкова Анна Володимирівна.
Захист дисертаційного дослідження Курєнкової Анни Володимирівни 15 вересня 2020 року
Здобувачі вищої освіти - випускники магістратури, які отримали червоний диплом
2022
2021
2020
2019
Здобувачі вищої освіти - випускники бакалавратури, які отримали червоний диплом
2022
2021
2020
2019
2006
студентам, які закінчили навчання за спеціальністю 6.010100. Дефектологія (корекційна педагогіка і соціальна реабілітація), присвоїти кваліфікацію бакалавра, вчителя загальноосвітньої спеціальної школи, педагога соціально-реабілітаційних закладів для осіб з особливостями інтелектуального розвитку і видати диплом бакалавра з відзнакою:
Асадуловій Ользі Олексіївні
Золотарьовій Тетяні Вікторівні
Якушовій Ользі Олександрівні
Навчання: практична підготовка триває 2024
Перший тиждень з навчально-педагогічної практики в інклюзивно-ресурсних центрах з 15.02.2024 по 19.04.2024 для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, третього року навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта (016.02 Олігофренопедагогіка) денної форми проходив у «Комунальна установа Інклюзивно-ресурсний центр № 1 Сумської міської ради». Директор інклюзивно-ресурсного центру – Крикуненко Юлія, розповіла здобувачам, що інклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворюється з метою забезпечення прав осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно - технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх систематичного кваліфікованого супроводу.
Познайомила з фахівцями ІРЦ та їх обов'язками, усі працівники мають відповідну освіту.
Студенти були ознайомлені з матеріально-технічним забезпеченням в якому облаштовано світлу і темну сенсорні кімнати, створено зони для надання комплексної оцінки дитини, проведення корекційних занять із дітьми та консультативну зону для батьків і вчителів.
Комплексну оцінку проводять фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:
- Оцінка фізичного розвитку особи;
- Оцінка мовленнєвого розвитку особи;
- Оцінка когнітивної сфери особи;
- Оцінка емоційно-вольової сфери особи;
- Оцінка освітньої діяльності особи.
Також директор ознайомила про завдання та мету інклюзивно-ресурсного центру, ознайомила з документацією висновку про комплексну психолого- педагогічну оцінку розвитку, типологію освітніх труднощів, рівні підтримки осіб з ООП.
Навчання триває: 2023
Практика: мобільність здобувачів освіти
Захист курсових робіт 0021 академічної групи 15 травня 2023 року
|