аспірантка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка (2016 -2020 рр.)
 Науковий керівник: Колишкін Олександр Володимирович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка
Науковий керівник: Колишкін Олександр Володимирович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка
Основне місце роботи: Фізична особа-підприємець Сіденко Ю.О.
Посада: корекційний педагог, спеціальний психолог
Електронний кабінет аспіранта:
Профіль Google Scholar  https://scholar.google.com.ua/citations?user=dHxuuooAAAAJ&hl=ru
ORCID 0000-0003-2749-5915
Scopus ID
Researcher ID
E-mail: yulia.pochkun@gmail.com
Індивідуальна тема наукового дослідження:
| 2018 р. | «Педагогічні умови формування пізнавальної готовності дошкільників з аутистичними порушеннями до навчальної діяльності» (протокол №602 від 30.05.2018 рішення бюро Міжвідомчої ради з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології) | 
| 2020 р. | «Педагогічні умови формування пізнавальної готовності старших дошкільників з розладами аутистичного спектру до навчальної діяльності» (протокол №12 від 18.06.2020 засідання вченої ради СумДПУ імені А.С. Макаренка) | 
Дата захисту дисертації: 30.04.2021 (фото-звіт, наказ МОН, вручення диплому PhD).
Освіта:
| 2016–2020 рр. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, навчання в аспірантурі зі спеціальності 016 Спеціальна освіта | 
| 2014–2015 рр. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, магістратура, магістр спеціальності Корекційна освіта (олігофренопедагогіка), кваліфікація: олігофренопедагог, спеціальний психолог, викладач спеціальної психології (диплом магістра М15 № 011054 від 30 червня 2015 р.) | 
| 2010–2014 рр. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, бакалавр спеціальності «Корекційна освіта (олігофренопедагогіка)», кваліфікація: дефектолог, вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку (диплом бакалавра СМ № 47464790 від 30 червня 2014 р.) | 
Практичний досвід роботи у закладах освіти / установах /організаціях
| 2018 р. – по теперішній час | Корекційний педагог, спеціальний психолог в ФОП Сіденко Ю.О. | 
| 2019 -2020 рр. | Фахівець кафедри спеціальної та інклюзивної освіти в СумДПУ імені А. С. Макаренка | 
| 2017-2018 рр. | Корекційний педагог в сімейному центрі психології та розвитку «Городок» | 
| 2014-2016 рр. | Педагог-організатор в КЗСОР Косівщінська СЗОШ – інтернат | 
Підвищення кваліфікації (стажування)
| 2020 р. | Вебінар Христини Ткач вчителя-логопеда, поведінкового терапевта «Розвиток мовлення у дітей з аутизмом методами ава терапії» | 
| 2020 р. | Вебінар Христини Ткач вчителя-логопеда, поведінкового терапевта «Розвиток розуміння мовлення у дітей з аутизмом та алалією» | 
| 2019 р. | ВебінарGalinaItskovich «DIR Floortime діагностика» | 
| 2019 р. | Вебінар Христини Ткач вчителя-логопеда, поведінкового терапевта «Розвиток мовлення в безмовленнєвих дітей. Поведінковий підхід» | 
| 2019 р. | Вебінар Христини Ткач вчителя-логопеда, поведінкового терапевта «Розвиток навичок самообслуговування, туалету та інших побутових навичок у дітей з аутизмом» | 
| 2018 р. | Курс «Формування навичок діагностики (STAT) та науково-обгрунтованих втручань (RIT) для дітей раннього віку з розладами спектру аутизму»на базі центру розвитку та сім’ї та особистості «Навички життя» | 
| 2017 р. | Тренінг «Розвиток мовленнєвої активності дітей із аутизмом»на базі Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація корекційних педагогів | 
| 2017 р. | Тренінг «Нейро-сенсорна інтеграція і психокорекція у роботі дитячого психолога»на базі Інституту сенсорної інтеграції «Sensus», сімейний центр психології і розвитку «ГородОк». | 
| 2017 р. | Тренінг «Логоритміка для педагогів і психологів» на базі Київського інституту раціонально-інтуїтивної психотерапії „Я”. | 
| 2017 р. | Тренінг «Нейро-сенсорна і психологічна діагностика у роботі психолога»на базі Інституту сенсорної інтеграції «Sensus», сімейний центр психології і розвитку «ГородОк». | 
Участь у наукових товариствах, грантовій діяльності, асоціаціях, експертних радах та ін.
| З 2018 р.–2020 р. | Член Української асоціації корекційних педагогів (сертифікат №392/2018 від 01.04.2018 р.) | 
| 2016 р.–2020 р. | Член Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених СумДПУ імені А.С. Макаренка | 
| 2016 р.–2020 р. | Член Міжвідомчої лабораторії корекційно-реабілітаційних технологій кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ ім. А.С. Макаренка | 
Коло наукових інтересів: спеціальна освіта; діти з розладами аутистичного спектру; корекційні технології роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру;пізнавальна готовність дітей з розладами аутистичного спектру; педагогічні умови формування пізнавальної готовності старших дошкільників з розладами аутистичного спектру.
 
						
