menu Меню contacts Контакти
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Навчально-наукового інституту педагогіки і психології
Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Репозитарій університету: публікації професорсько-викладацького складу кафедри у репозитарії університету 

ПВС кафедри у Scholar: публікації професорсько-викладацького складу кафедри у наукометричних базах даних

 

Публікації (статті) викладачів у міжнародних наукометричних базах даних Scopus

2022

2021

  • Oksana V. Boriak, Аnna V. Chobanian, Oleksandr V. Kolyshkin, Yrij Y. Kosenko, Tetiana M. Dehtiarenko, Alla P. Kolyshkina, Galina Itskovich (2021). Intellectual disabilities in preschoolers: mental health determinants during the prenatal period of development. Wiadomości Lekarskie, Volume LXXIV, ISSUE 11 PART 1, november 2021. DOI: 10.36740/Wlek202111115 Wlad lek 2021$74(11p.I)2768-2773

Wiadomości Lekarskie – Warsaw, Poland (Pubmed/ Medline, Scopus, Ebsco, Index Copernicus) (articles, theses), official publication of Polish Medical Association, incessantly published from 1928 (переклад зазначеного: у фаховому журналі Wiadomości Lekarskie – Варшава, Польща (Pubmed/Medline, Scopus, Ebsco, Index Copernicus) (статті, тези), що є офіційним журналом польського лікарського товариства, безперервно видається з 1928 року).

2020

  • Тези 2020 Scopus: Iryna O. Dudchenko, Yevhenii S. Dudchenko, Tetiana M. Dehtiarenko, Oleksandr Gr. Dehtiarenko (2020). Public health as social significant problem of modernity and object of management. Wiadomości Lekarskie, Volume LXXIII, ISSUE 5, may 2020, р.1063. Abstract book. DOI: 10.36740/WLek202005141 

Publication form: in professional journal Wiadomości Lekarskie – Warsaw, Poland (Pubmed/ Medline, Scopus, Ebsco, Index Copernicus) (articles, theses), official publication of Polish Medical Association, incessantly published from 1928 (переклад зазначеного: у фаховому журналі Wiadomości Lekarskie – Варшава, Польща (Pubmed/Medline, Scopus, Ebsco, Index Copernicus) (статті, тези), що є офіційним журналом польського лікарського товариства, безперервно видається з 1928 року).

2019

  • Open educational resources as a trend of modern education. Semenikhina, O.V., Drushlyak, M.G., Bondarenko, Yu.A., Kondratiuk, S.M., Ionova, I.M. 2019 42nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, MIPRO 2019 - Proceedings, 2019, стр. 779–782, 87568375
  • Cloud-based service geogebra and its use in the educational process: The BYOD-approach. Semenikhina, E., Drushlyak, M., Bondarenko, Y., Kondratiuk, S., Dehtiarova, N. TEM Journalthis link is disabled, 2019, 8(1), стр. 65–72

 

Публікації (статті) викладачів у міжнародних наукометричних базах даних Web of Science

2022

2021

  • Pakhomova, N. G., Baranets, I. V., Pakhomova, V. A., Scherban1, O. A., Boryak, O. V. (2021). COMPREHENSIVE APPROACH TO THE TREATMENT OF MOTOR ALALIA IN PRESCHOOL CHILDREN. Світ медицини та біології. № 1 (75). С. 125–129.  DOI 10.26724/2079-8334-2021-1-75-125-129   UDC 159.922.76:376-056.264-053.5

2020

2015

  • Dehtyarenko, T. M. (2015). Поширення ідей упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему спеціальної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання46(2), 11–21. https://doi.org/10.33407/itlt.v46i2.1207

2010

  • Dehtiarenko, T. M. (2011). Інформаційні технології в системі корекційно-реабілітаційної допомоги. Інформаційні технології і засоби навчання, 20(6), (2010). https://doi.org/10.33407/itlt.v20i6.375

 

 Подання наукових видань на конкурсну комісію

2021

1) на конкурсну комісію НН інституту педагогіки і психології було подано 2 видання кафедри

 

2020

1) на конкурсну комісію НН інституту педагогіки і психології було подано 2 видання кафедри

 

2019

1) на конкурсну комісію НН інституту педагогіки і психології було подано 4 видання кафедри

2) до фінального етапу дійшло 2 видання ПВС кфедри:

Основи правознавства: підручник для 10 класу спеціальних закладів ЗСО (F70) / Ю. М. Косенко

Корекційна та інклюзивна освіта молодих науковців: збірник наукових праць за матеріалами VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених

переможці на рівні унівурситету:

Косенко Ю.М. Основи правознавства: підручник для 10 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (F70). Чернівці: Букрек, 2019. 200 с.: іл. (рекомендовано до друку МОН України. Наказ №515 від 17.04.2019 р.)

Корекційна та інклюзивна освіта молодих науковців: зб. наук. праць за матеріалами VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. Суми: СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2019. Вип. 7, т. 1. 184 с. (рекомендовано до друку вченою радою СумДПУ, протокол №10 від 27.05.2019 р.)

детальніше:

Учасники фінального етапу 2019

презентація Учасники фінального етапу 2019

 

Список основних публікацій викладачів станом на 2012

 ДЕГТЯРЕНКО Т. М.

  1. Дегтяренко Т. М. Зошит взаємозв’язку вихователів, лікарів та вчителів-дефектологів дошкільного навчального закладу для дітей зі зниженим зором : метод. пос. / Т. М. Дегтяренко, Н. О. Косарєва. – К., 2004. – 38 с. (Рекомендовано науково-методичною комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (протокол №2 від 6 травня 2004 р.)
  2. Навчально-виховна програма та методичні рекомендації для спеціальних закладів для дітей з порушеннями зору сьомого року життя / укл. Т .В. Ващенко, Л. М. Виходцева, Т. М. Дегтяренко, Ю. А. Картава, Н. О. Косарєва та ін. – Суми, 2005. – 155 с. (Рекомендовано науково-методичною комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України. Протокол №3 від 26 жовтня 2005 року)
  3. Дегтяренко Т. М. Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних закладах для дітей з особливими потребами: навч. пос. / Т. М.Дегтяренко, Л. С. Вавіна. – Суми : Університетська книга , 2008. – 302 с. (Гриф МОН України. Протокол № 1.4/18-Г-2222 від 12.12.2007 р.)
  4. Дегтяренко Т. М. Мовленнєва та сенсорна системи та їх порушення : навч. пос. / Т. М. Дегтяренко, О. В. Лобанова, І. О. Дудченко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009. – 416 с. (Гриф МОН України. Лист № 1/11-19468 від 18.12.12)
  5. Дегтяренко Т. М. Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегія управління : монографія / Т. М. Дегтяренко. – Суми : Університетська книга, 2011. – 403 с.
  6. Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності : монографія / за ред. : Т. М. Дегтяренко, Ю. А.  Картавої. – Суми : Мрія, 2015. – 252 с.
  7. Дегтяренко Т. М. Система спеціальної освіти: проблеми та перспективи // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки / зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 15 (23). – С. 27–32.
  8. Дегтяренко Т. М. Організаційні умови реалізації корекційно-реабілітаційної допомоги на рівні регіону / Т. М. Дегтяренко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка / зб. наук. праць / ред. кол. : О. І. Курок (відп. ред.) [та ін.]. – Глухів : ГНПУ імені О. Довженка, 2014. – Вип. 27. – С. 98–104.
  9. Дегтяренко Т. М. Зміна управлінської парадигми в системі корекційно-реабілітаційної допомоги на регіональному рівні / Т. М. Дегтяренко // Актуальні питання корекційної освіти / зб. наук. праць Кам`янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: педагогічна. – Кам’янець-Подільський. – 2015. – С. 87–98.
  10. Дегтяренко Т. Н. Результаты научных исследований Р.В. Левиной как научно-методическая основа формирования профессиональной компетентности студентов-дефектологов / Т.Н. Дегтяренко // Современная коррекционная педагогика: методология, теория, практика / сб. науч.-метод. трудов с междунар. участием. – СПб. : РГПУ имени А.И. Герцена, 2015. – С.6–10.
  11. Дегтяренко Т. М. Чинники стратегічних змін у системі корекційно-реабілітаційної допомоги особам із психофізичними порушеннями та/або з інвалідністю в Україні (на прикладі Сумської області) / Т. М. Дегтяренко / зб. мат. Міжнар. наук.-практ. конф. [„Багатомірність – основа сучасного розвитку спеціальної освіти” (м. Братислава, Університет Коменського)]. – Братислава : Університет Коменського, 2015. – С.6–10.

БОНДАРЕНКО (Картава) Ю.А.

  1. Навчально-виховна програма та методичні рекомендації для спеціальних закладів для дітей з порушеннями зору сьомого року життя / укл. Т .В. Ващенко, Л. М. Виходцева, Т. М. Дегтяренко, Ю. А. Картава, Н. О. Косарєва та ін. – Суми, 2005. – 155 с. (Рекомендовано науково-методичною комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України. Протокол №3 від 26 жовтня 2005 року)
  2. Картава Ю. А. Програма з ритміки для дітей дошкільного віку з порушеннями зору. – Суми : СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2006. – 58 с. (Гриф МОН України. Протокол № 1/11-136 від 16.01.2006 р.)
  3. Картава Ю. А. Теоретико-методичні засади музично-ритмічного виховання дошкільників із порушеннями зору : навч.-метод. посіб. / Ю. А. Картава – Суми : СумДПУ ім. А. С.  Макаренка, 2014. – 220 с. (Гриф МОНМС України. Лист №1/11-5829 від 22.03.2013 р.)
  4. Картава Ю. А. Дитина із порушеннями зору в умовах інклюзивної освіти : метод. посіб. / Ю. А. Картава, Н. О. Косарєва. – Суми : СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2010. – 80 с.
  5. Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності : монографія / за ред. : Т. М. Дегтяренко, Ю. А. Картавої. – Суми : Мрія, 2015. – 252 с.
  6. Програма державного екзамену з корекційної педагогіки зі спеціальними методиками викладання дисциплін у спеціальній школі (ОКР „спеціаліст”). Для студентів спеціальності 7.01010501 – Корекційна освіта / укл. Т. М. Дегтяренко, Ю. А. Картава, О. В. Колишкін, А. В. Кравченко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – 30 с.
  7. Картава Ю. А. Лікувально-корекційний вплив музичного мистецтва в історичному аспекті / Картава Ю. А. // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки / зб. наук. праць / за ред. О. М. Пєхоти. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015. – № 1 (48). – С.127–132.
  8. Картава Ю. А. Еволюція зарубіжної думки щодо лікувально-педагогічного впливу музичного мистецтва на особистість / Ю. А.Картава // Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови. / зб. наук. праць. – К. : ТОВ „Поліграф плюс”, 2015.– Вип. 9. – С. 39–46.
  9. Картава Ю. А. Виховний вплив музичного мистецтва на формування особистості дитини / Ю. А. Картава // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 3 (47) – С. 274–281.
  10. Картава Ю. А. Корекційна спрямованість видів музичної діяльності у музичному вихованні дошкільників зі зниженим зором / Ю. А. Картава // Особлива дитина : навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 17–24.
  11. Картавая Ю.А. Проблема коррекционной направленности музыкального воспитания детей с нарушениями зрения в исследованиях советских и современных украинских ученых / Ю.А. Картава // Black Sea: scientific journal of academic research. Multidisciplinary journal. – Tbilisi, Georgia, 2015. – vol. 23. – p. 3–13.
  12. Yuliya Kartavaya. Starting and development of the national starting and development of the national systems of pre-school music education in Ukraine / Yuliya Kartavaya // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – Slovakia, Košice, 2015. – vol. 3. – p. 69–72.
  13. Yuliya Kartava. Тhe usage of music rhythm in the correction and rehabilitation process of children’s music education with vision disorders / Yuliya Kartava // Зб. мат-лів. Міжнар. наук.-практ. конф. [„Багатомірність – основа сучасного розвитку спеціальної освіти” (м. Братислава, Університет Коменського)]. – Братислава : Університет Коменського, 2015. – С. 6–10.

БОРЯК О. В.

  1. БорякО.В. Корекція просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією : навч.-метод. посіб. / М. К. Шеремет, О.В. Боряк. − Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2013. –192 с.
  2. Боряк О. В. Методика діагностики та корекції просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією : навч.-метод. посіб. / О. В. Боряк. − Суми : Сум ДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. –144 с. (Рішення вченої ради СумДПУ імені А. С. Макаренка від 29.09.14 р.)
  3. Боряк О. В. Програма державного іспиту з логопедії (ОКР „спеціаліст”) для студентів спеціальності Дошкільна освіта. Корекційна освіта (Логопедія) / О. В. Боряк. − Суми : СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2013. – 44 с.
  4. Методичні рекомендації до написання курсових робіт з навчальної дисципліни „Логопедія” студентів спеціальності „Дошкільна освіта. Корекційна освіта (логопедія)” / укл. О. В. Боряк. – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – 36 с.
  5. Боряк О. В. Специфіка формування семіотичної підсистеми мови при дизонтогенезі розвитку (розумовій відсталості) / О. В. Боряк // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) / зб. наук. праць / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Вип. V. В 2-х т., том І. – Кам'янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2015. – С. 36–47.
  6. Боряк О.В. До проблеми системного недорозвинення мовлення /О.В. Боряк // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19 Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: Випуск 29: зб. наук. праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – № 29. – C. 21–27.
  7. Боряк О. В. Причинна обумовленість порушень у мовленнєвому розвитку в розумово відсталих дітей / О. В. Боряк // Особлива дитина : навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 24–33.
  8. Боряк О. В. Методика логопедичного обстеження розумово відсталих дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Боряк // Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності : монографія / за заг. ред. : Т. М. Дегтяренко, Ю. А. Картавої. – Суми : ВВП „Мрія”, 2015. – С. 133–152.
  9. Боряк О. В. Проблематика психолингвистического анализа речевой деятельности умственно отсталых детей / О.В. Боряк // Современная коррекционная педагогика: методология, теория, практика/ сб. науч.-метод. трудов с междунар. участием. – СПб. : РГПУ имени А.И. Герцена, 2015. – С. 91–95.
  10. Боряк О. В. Аналіз результатів логопедичного обстеження мовленнєвого розвитку розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку / О. В. Боряк // InternationalScientificandPracticalConference„WORLDSCIENCE” (The goals of the WorldScience 2016 (February 27–28, 2016, Dubai, UAE), 2(6), Vol. 5, 40–45.
  11. Boriak Oksana. Language and Speech Functional System under Development Pathologies (Mental Retardation) / Oksana Boriak // International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies, ISSN: 2392-0092, Vol. 2, No. 1, 2015: 69-75, IJPINT, Volume 2015; 2(1): 69–75, journal homepage:   http://www.ijpint.com.

КОЛИШКІН О. В.

  1. Колишкін О. В. Використання засобів адаптивної фізичної культури під час корекції рухових порушень дітей із розладами слуху / О. В. Колишкін // Дефектологія. – Київ : Педагогічна преса, 2002. – № 3. – С. 22–24.
  2. Колишкін О. В. Педагогічні аспекти використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників / О. В. Колишкін // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003. – С. 178–187.
  3. Колишкін О. В. Адаптивне фізичне виховання слабочуючих учнів спеціальної школи / О. В. Колишкін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка. – 2003. – 156 с.
  4. Колишкін О. В. Методика адаптивного фізичного виховання для дітей з особливостями інтелектуального розвитку : навч. посіб. / О. В. Колишкін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка. – 2006. – 97 с.
  5. Колишкін О. В.Вступ до спеціальності „Корекційна освіта” : навч. посіб. / О. В. Колишкін. – Суми : Університетська книга, 2012. – 392 с. (Гриф МОНМС України. Лист № 1/11-19477 від 18.12.2012 р.)
  6. Колишкін О. В. Теоретико-практичні основи адаптивної фізичної культури: навч. посіб. / О. В. Колишкін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – 424 с.(Рішення вченої ради Сум ДПУ імені А. С. Макаренка від 29.09.14 р.).
  7. Колишкін О. В. Програма науково-виробничої (асистентської) практики для студентів спеціальності 8.01010501 Корекційна освіта (олігофренопедагогіка) за ОКР „магістр” / О. В. Колишкін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – 31 с.
  8. Колышкин А. В. Коррекция психофизического развития учащихся с особенностями интеллектуального развития средствами двигательной активности / А.В. Колышкин / сб. мат-лов ІІ Всероссийской научн.-практ. конф. / [„Психолого-педагогическая коррекция нарушений интеллектуального развития у детей в современном образовании”]. – М. : МГППУ, 2013. – С. 100–102.
  9. Колишкін О. В. Особливості впровадження профорієнтаційної роботи в спеціальній школі / О. В. Колишкін // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30 : зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 91–96.
  10. Колишкін О. В. Розвиток рухової сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами адаптивного фізичного виховання / О.В. Колишкін // Особлива дитина : навчання і виховання. – 2015. – № 4 (76). – С. 58–63.
  11. Колишкін О. В. Педагогічні аспекти діяльності вчителя-дефектолога в роботі із сім’ями, що виховують дітей з особливими потребами / О. В. Колишкін // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / [голов. ред. А. А. Сбруєва]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 3 (47). – С. 10–20.
  12. Колишкін О. В. Соціальна реабілітація як важлива галузь соціалізації осіб з обмеженими можливостями / О. В. Колишкін // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) / зб. наук. праць; вип. 6, у 2-т. / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори–2006, 2015. – Т. 2. – С. 116–127.

КОСЕНКО Ю. М.

  1. Косенко Ю. М. Корекційно-розвиваючий вплив дидактичних ігор у навчанні розумово відсталих учнів на уроках історії / Ю. М. Косенко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5. – С. 239–246.
  2. Косенко Ю. М. Проблема дидактичної гри у навчанні розумово відсталих школярів / Ю. М. Косенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія / зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – №19. – С. 84–88.
  3. Косенко Ю. М. Сутність дидактичної гри як методу навчання / Ю. М. Косенко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 7–8. – С. 184–191.
  4. Косенко Ю. М. Ретроспектива використання дидактичних ігор у навчанні історії дітей з вадами інтелекту / Ю. М. Косенко / зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. О. В. Гаврилова, В. І. Співака. Серія : соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2012. – Ч. 2. – С. 106–114.
  5. Косенко Ю. М. Особливості проведення дидактичної гри на уроках історії у спеціальній школі / Ю. М. Косенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія / зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – № 21. – С. 162–167.
  6. Косенко Ю. М. Особливості застосування дидактичних ігор на уроках історії у спеціальній школі: метод. посіб. / Ю. М. Косенко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – 136 с.
  7. Косенко Ю. М.  Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів : монографія / Ю.М.Косенко. – Суми : СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2015. – 312 с.
  8. Косенко Ю. М. Формування історичних знань у розумово відсталих учнів в Україні у дореволюційний період / Ю. М. Косенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 28. – С. 111–114.
  9. Косенко Ю. М. Навчання історії розумово відсталих школярів у 30-х – 40-х роках ХХ століття / Ю. М. Косенко // Актуальні питання корекційної освіти / зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2015. – Вип. V. – Т. 1. – С. 146–155.
  10. Косенко Ю. М. Вивчення історичного минулого як засіб соціалізації розумово відсталих учнів (за науковою спадщиною А. І. Капустіна) / Ю. М. Косенко // Особлива дитина : навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 64–69.
  11. Косенко Ю. М. Формування понятійних систем у розумово відсталих школярів на уроках історії / Ю. М. Косенко // Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності : монографія / за ред. : Т. М. Дегтяренко, Ю. М. Картавої. – Суми : Мрія, 2015. – С. 210 – 232.

ПРЯДКО Л.О.

  1. Прядко Л. О. Проблема підготовки корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в умовах реабілітаційного центру у спеціальній педагогічній літературі / Л. О. Прядко / мат-ли I Міжнар. наук.-практ. конф. [„Сучасні підходи до організації роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку”]. – Кам’янець-Подільський : КДПУ, 2006. – (Серія „Соціально-педагогічна”). – Вип. 6. – С. 36–39.
  2. Прядко Л. О. Модель діяльності корекційного педагога соціально-реабілітаційного центру до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі / Л. О. Прядко // Науковий часопис НПУ iмeнi М. П. Драгоманова. – К. : НПУ iмeнi М. П. Драгоманова, 2007. – (Серія 19 : „Корекційна педагогіка та психологія”). – Вип. 8. – С. 48–53.
  3. Прядко Л. О. Аспекти корекційно-реабілітаційної допомоги в соціально-реабілітаційному центрі / Л. О. Прядко // Імідж сучасного педагога. – 2008. – № 9–10 (88–89). – С. 17–18.
  4. Прядко Л. О. Стан професійної компетентності майбутніх корекційних педагогів до роботи в соціально-реабілітаційному центрі / Л. О. Прядко / мат-ли ІII Міжнар. наук.-практ. конф. / [„Актуальні проблеми сучасної корекційної освіти”]. – Кам’янець-Подільський, 2008. – (Серія „Соціально-педагогічна”). –Вип. 8. – С. 439–445.
  5. Прядко Л. О. Особливості формування соціальної компетентності дітей, які відвідують реабілітаційний центрі / Л. О. Прядко // Науковий часопис НПУ iмeнi М. П. Драгоманова. – К. : НПУ iмeнi М. П. Драгоманова, 2011. – (Серія 19 : „Корекційна педагогіка та психологія”). – Вип. 20. – С. 206–209.
  6. Прядко Л. О. Методичні рекомендації до самостійної роботи слухачів з методики для слухачів проблемно-тематичних курсів „Особливості організації індивідуального навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку” (очно-дистанційна форма навчання) / Л. О. Прядко. – Суми : СОІППО, 2011. – 13 с.
  7. Прядко Л. О. Раціоналізація педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі / Л. О. Прядко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / за ред. А. А. Сбруєвої. – Суми : СумДПУ iмені А. С. Макаренка, 2009. – С. 277–284.
  8. Прядко Л. О. На допомогу педагогу загальноосвітнього навчального закладу: метод. посіб. / Л. О. Прядко, О. О. Фурман. – Суми : РВВ СОІППО. – 2015. – 62 с.
  9. Прядко Л. О. Дидактичні основи навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку : метод. посіб./ Л. О. Прядко, О. О. Фурман. – Суми : РВВ СОІППО. – 2015. – 112 с.
  10. Прядко Л. О. Науково-дослідна робота як один із засобів підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку інклюзивному навчальному закладі / Л. О. Прядко // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) / зб. наук. праць / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – В 2-х т., том1 – Камянець-Подільський , 2015. –С. 253–261.
  11. Прядко Л. О. Діяльність корекційного педагога реабілітаційного центру // Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності : монографія / за ред. : Т. М.  Дегтяренко, Ю. М.  Картавої. – Суми : Мрія, 2015. – С. 37–56.

КІСЛІЦИНА М. В.

  1. Говорун М. В. Проблема „професійного вигорання” : порівняльний аналіз різних професійних груп / М. В. Говорун / зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Серія соціально-педагогічна : Випуск Х / за ред. О. В. Гаврилова, В. І. Співака. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2008. – С. 52–55.
  2. Говорун М. В. Проблема підготовки майбутніх корекційних педагогів до гувернерської діяльності / М. В. Говорун // Сучасна молодь : крок у майбутнє : мат-ли Міжнар. наук.-практ. конф. для студентів та аспірантів. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008. – С. 466–469.
  3. Говорун М. В. Шляхи профілактики синдрому „професійного вигорання” в учителів на рівні закладу / М. В. Говорун // Сучасні підходи до розвитку особистості дітей з обмеженими можливостями : мат-ли наук.-практ. семінару [„Теорія і практика корекційної психопедагогіки (олігофренопедагогіки) : взаємозв’язки і взаємозбагачення”]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009. – Вип. 1. – С.27–29.
  4. Говорун М. В. Професійне вигорання : теоретичний аналіз поняття / М. В. Говорун // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія / зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – № 15. – С. 346–348.
  5. Говорун М.В. Диференціація понять „професійне вигорання” та „професійна деформація” в діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів / М. В. Говорун // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія / зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – № 19 – С. 226–229.
  6. Говорун М. В. Проблема профессионального выгорания личности в современной психологии / М. В. Говорун // Учитель у балканским културами : међнародни научни скуп / [организатор] Университет у Нишу, Учитељски факултет у Врању; [уредиле Стана Смильковић, Марина Јањић]. – Врање : Учитељски факултет, 2012 (Врање : Аурора). – С. 157–160.
  7. Кісліцина М. В.Поширеність та особливості прояву професійного вигорання серед педагогічних працівників загальноосвітніх закладів для розумово відсталих учнів // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – № 22. – С. 339–343.
  8. Кислицына М. В. Профессиональное выгорание учителей и воспитателей общеобразовательных учебных заведений для умственно отсталых учеников: общее и особенное / М. В. Кислицына // Теоретические и прикладные вопросы специальной педагогики и психологии / мат-лы Междунар. науч.-практ. конф. (3–4 июня 2013 г.). – Прага : Vědecko vydavatelské centrum „Sociosféra-CZ”, 2013 – С. 94–102.
  9. Кісліцина М. В. Зв’язок професійного вигорання та емпатійності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів / М. В. Кісліцина // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців / мат-ли І Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих учених (25–26 квітня 2013 р., м. Суми). – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – С. 530–537.
  10. Кісліцина М. В. Оптимізм як критерій професійного вигорання педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів /М. В. Кісліцина // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) / зб. наук. праць / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Вип. V. В 2-х т., том 1 – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2015. – С. 121–136.
  11. Кісліцина М. В. Професійні деструкції педагогічних працівників спеціальних навчальних закладів для дітей з особливостями психофізичного розвитку // Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності : монографія / за ред. : Т. М. Дегтяренко, Ю. М. Картавої. – Суми : Мрія, 2015.  – С. 57–69, 239-249.

ЧОБАНЯН А.В.

  1. Чобанян А. В. Психолого-педагогічний супровід сімей дітей з порушенням інтелекту : постановка проблеми / А.В. Чобанян // Педагогічна освіта : теорія і практика. Психологія. Педагогіка / зб. наук. статей Київського університету імені Бориса Грінченка. – К., 2010. – С. 87–91.
  2. Чобанян А. В. Особливості психокорекційної роботи в сім’ї, де виховується дитина з порушеннями інтелектуального розвитку / А. В. Чобанян / мат-ли VII наук. конф. [„Актуальні проблеми корекційної педагогіки і спеціальної психології”]. – Х. : ХДУ, 2010. – С. 178–180.
  3. Чобанян А. В. Застосування інформаційних Інтернет-ресурсів в системі психолого-педагогічної допомоги сім’ям осіб з інтелектуальними порушеннями / А. В. Чобанян / мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. [„Освіта в інформаційному суспільстві : філософські, психологічні та педагогічні аспекти”]. – Суми : Університетська книга 2010. – С. 226–229.
  4. Чобанян А. В. Оосбенности психологической адаптации родителей детей с умеренной умственной отсталостью к состоянию „особого” родительства // Учитель у балканским културами : међнародни научни скуп / [организатор] Университет у Нишу, Учитељски факултет у Врању ; [уредиле Стана Смильковић, Марина Јањић]. – Врање : Учитељски факултет, 2011 (Врање : Аурора). – С. 165–168.
  5. Чобанян А. В. Организация психолого-педагогической помощи семьям детей с особенностями интеллектуального развития / А. В. Чобанян / мат-лы Междунар. науч.-практ. конф. / под общ. ред. Е. А. Репринцевой, Е. Н. Российской. – Курск : Мечта, 2013. – С. 354.
  6. Чобанян А. В. Особенности социально-реабилитационной работы с семьями детей с нарушениями интеллектуального равития / А. В. Чобанян / сб. мат-лов ІІ Всерос. науч.-практ. конф. по психолого-педагогической коррекции нарушений развития у детей [„Коррекция нарушений интеллектуального развития у детей в современном образовании” (5–6 марта 2013 г.)]. – М. : МГППУ, 2013. – С. 136.
  7. Чобанян А. В. Застосування інформаційно-освітніх ресурсів як засобу розвитку педагогічної компетентності батьків дітей з особливостями інтелектуального розвитку / А. В. Чобанян // Актуальні питання корекційної освіти (психологічні) : зб. наук. пр. / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Вип. V. В 2-х т., том ІІ – Кам'янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2015. – С. 152–158.
  8. Чобанян А.В. Теоретичний аналіз підготовки майбутніх спеціальних психологів до здійснення психолого-педагогічного супроводу
  9. / А.В. Чобанян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30 / зб. наук. пр. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – С 338–343.
  10. Чобанян А. В. Актуалізація соціального партнерства у процесі психолого-педагогічного супроводу : понятійно-категоріальний аспект / А. В. Чобанян // Особлива дитина : навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 52–58.
  11. Чобанян А. В. Развитие педагогической компетентности родителей детей с особенностями интеллектуального развития в процессе психолого-педагогическокого сопровождения / А.В. Чобанян // Современная коррекционная педагогика: методология, теория, практика: сб. науч.-метод. труд. с междунар.участием. – СПб.: РГПУ имени А.И. Герцена, 2015. – С. 215–220.
  12. Чобанян А. В. Умови впровадження моделі психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю та їх сімей / А. В. Чобанян. // InternationalScientificandPracticalConference„WORLDSCIENCE” (The goals of the World Science 2016 (February 27 – 28, 2016, Dubai, UAE), 2(6), Vol.5, 49–52.

СКИБА Т.Ю.

  1. Скиба Т. Ю. Сучасний погляд на спеціальну освіту в умовах інклюзивного навчання / Т. Ю. Скиба, Л. С. Левченко // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / зб. за підсумками Міжнар. наук.-практ. конф. [„Корекційна освіта : історія, сучасність та перспективи розвитку” (02 – 03 квітня 2012 р.)]. – Випуск 19. У 2-х ч. – Кам’янець–Подільський : Медобори-2006, 2012. – Ч. 1. – С. 251–258.
  2. Скиба Т. Ю. Использование проектной технологии обучения на уроках географии в специальной школе / Т.Ю. Скиба / Актуальные проблемы коррекционного и инклюзивного образования в контексте реализации ФГОС : мат-лы Междунар. науч.-практ. конф. / под. общ. ред. Е. А. Репринцевой, Е. Н. Российской. – Курск : Мечта, 2013. – С. 399–405.
  3. Скиба Т. Ю. Проектна методика навчання як засіб активізації навчальної діяльності учнів спеціальної школи / Т. Ю. Скиба, Л. К. Одинченко / мат-ли І Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих учених [„Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців”]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – С. 310–313.
  4. Скиба Т. Ю. До питання навчально-методичного забезпечення викладання курсу „Географія України” в спеціальній школі для розумово відсталих учнів / Т. Ю. Скиба // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / зб. за підсумками Міжнар. наук.-практ. конф. [„Актуальні питання корекційної освіти”]. – Випуск 5.– Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2015. – Т. 1. – С. 228–241.

ГОРБАНЬ (Любчич) Н.В.

  1. Любчич Н.В. Корекційний вплив дидактичних ігор на розвиток зв’язного мовлення розумово відсталих учнів / Н.В. Любчич, Ю.А. Картава // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців / мат-ли І Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих учених (25–26 квітня 2013 року, м. Суми). – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – С. 205–209.
  2. Любчич Н. В. Ретроспективний аналіз становлення спеціальної методики викладання мови в школах для дітей з розумовою відсталістю / Н. В. Любчич // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) / зб. наук. праць / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Вип. V. В 2-х т., том 1 – Камянець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2015. – С. 193–203.
  3. Любчич Н. В. До проблеми спеціальної методики навчання української мови розумово відсталих учнів спеціальної школи / Н. В. Любчич // Науковий часопис НПУ імені М. П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30 / зб. наук. праць. – К., 2015. – С. 125–132.
  4. Любчич Н. В. Роль корекційного педагога в розвитку мовлення розумово відсталих школярів на уроках читання (розділ колективної монографії) / Н. В. Любчич // Теоретичні та методичні аспекти корекційно-реабілітаційної діяльності : монографія / за ред. : Т. М. Дегтяренко, Ю. М. Картавої. – Суми : Мрія, 2015. – С. 152–157.

Основні публікації ПВС кафедри у наукометричних базах даних

Обновлено 06.09.2017 07:13

Календар подій

arrow_upward