аспірантка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка (2022-2026 рр.)
 Науковий керівник: Колишкін Олександр Володимирович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка
Науковий керівник: Колишкін Олександр Володимирович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка
Основне місце роботи: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Посада: аспірантка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти
Професійна кваліфікація: вчитель-логопед
Електронний кабінет аспіранта:
Профіль Google Scholar:  
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-6149-204X
Scopus ID
Researcher ID
E-mail: viktoriialoza1999@gmail.com 
Декларація АД (завантажити)
Індивідуальна тема наукового дослідження:
| 2022 р. по теперішній час | «Формування культури здоров’я молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у спеціальних закладах освіти» | 
Освіта:
| З 2022 по теперішний час | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, НН інститут педагогіки та психології, аспірантура за спеціальністю 016 Спеціальна освіта; Олігофренопедагогіка | 
| 2020-2021 рр. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Магістр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта; Олігофренопедагогіка, Логопедія (Диплом магістра з відзнакою В21 № 119057 від 31.12.2021 р.) | 
| 2016 – 2020 рр. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, бакалавр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта; Олігофренопедагогіка, Логопедія (Диплом бакалавра В20 № 076858 від 30.06.2020 р.) | 
Практичний досвід роботи у закладах освіти / установах /організаціях:
| 2019 р.-2020 р | Дитячий центр «Вершина мови», логопед, дефектолог. | 
| 2019-2021 рр | Косівщинський ліцей імені Лесі Українки Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області, асистент вчителя. | 
Підвищення кваліфікації/стажування:
Коло наукових інтересів: освіта, особливості школярів з інтелектуальними порушеннями, формування культури здоров’я у дітей в спеціальних закладах освіти тощо
 
						
