аспірантка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка (2021-2025 рр.)
Науковий керівник: Боряк Оксана Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка
Основне місце роботи: Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 137 Харківської міської ради».
Посада: вчитель-логопед
Професійна кваліфікація: вчитель-логопед
Електронний кабінет аспіранта:
Профіль Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=Bea9fZ0AAAAJ
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4919-9490
Scopus ID
Researcher ID
E-mail: morly2000@ukr.net
Декларація АД (завантажити)
Індивідуальна тема наукового дослідження:
2021 р. по теперішній час |
«Комплексний підхід до активізації мовленнєвої діяльності безмовленнєвих дітей дошкільного віку» |
Освіта:
З 2021 по теперішний час |
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, НН інститут педагогіки та психології, аспірантура за спеціальністю 016 Спеціальна освіта; Логопедія |
2018-2020 рр. |
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди ОКР «Магістр», «Спеціальна освіта; Логопедія і реабілітологія», викладач корекційної педагогіки (логопедії), вчитель-логопед, вчитель-реабілітолог, вчитель-дефектолог шкіл з інклюзивним навчанням (Диплом з відзнакою М20 № 050228 від 05.02.2020 р.) |
2015 – 2018 рр. |
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди ОКР «Бакалавр», вихователь дітей дошкільного віку, логопед (Диплом бакалавра В18 № 060169 від 30.06.2018 р.) |
2007 – 2015 рр. |
Національний фармацевтичний університет, 7.110201 «Фармація», ОКР «Спеціаліст», кваліфікація провізор (Диплом спеціаліста ХА № 47754407 від 18.02.2015 р.) |
Практичний досвід роботи у закладах освіти / установах /організаціях:
2019 р.-2020 р |
Дитяча студія «Kids time», вчитель-логопед |
2019 р. |
Дитячий центр «Талантвіль», вчитель-логопед |
2019 р. |
Оздоровчий комплекс «Друге дихання», вчитель-логопед |
З 2019 р. по теперішній час |
Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 137 Харківської міської ради», вчитель-логопед, за сумісництвом асистент вихователя інклюзивної групи навчання |
2013-2018 р. |
Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 127 Харківської міської ради», помічник вихователя |
Підвищення кваліфікації/стажування:
2021 р |
Підвищення кваліфікації за програмою: «II конгрес клінічних нейрофізіологів Азії та Європи» (сертифікат учасника виданий Благодійним Фондом Розвитку Інновацій Медицини «Рімон») |
Підвищення кваліфікації за темою науково-практичної конференції «На межі компетенції психіатрії та неврології. Розлади рухових функцій в дитячій практиці» (сертифікат учасника № 2500448 виданий Благодійним Фондом Розвитку Інновацій Медицини «Рімон») |
|
Підвищення кваліфікації за темою онлайн-конференції «Майстер-клас з електроенцефалографії» (сертифікат № 5106378, виданий МАМ) |
|
Підвищення кваліфікації за темою онлайн-конференції: «Інфекційні ураження нервової системи та епілепсія у дітей та дорослих» (сертифікат учасника № 1497801 виданий Благодійним Фондом Розвитку Інновацій Медицини «Рімон») |
|
Підвищення кваліфікації за програмою «Кохлеарна імплантація та особливості слухомовленнєвого розвитку осіб з кохлеарними імплантами», 36 годин /1,2 кредиту ЄКТС (сертифікат СУ/РОКІ 00218, виданий ТОВ «Універсал. Медичне обладання») |
|
Підвищення кваліфікації за програмою: «Інклюзивне навчання: міжнародний досвід впровадження в освітньому просторі » (лектор Мішель Хені), 6 годин теорії, 2 години практики (сертифікат виданий Благодійною організацією «Благодійний фонд «Коло сім’ї») |
|
Підвищення кваліфікації згідно онлайн-курсу: «Як навчати супергероїв? Онлайн-курс з підготовки лікарняних вчителів», 20 годин та отримала навички викладання в лікарняних умовах (сертифікат виданий ТОВ «Едюкейшнал ЕРА) |
|
Підвищення кваліфікації згідно лекційного курсу «На перехресті неврології» в рамках циклу неврологічних онлайн-конференцій «Школа диференційної діагностики та лікування в неврології» (сертифікат № 9784699 виданий на кафедрі неврології, нейрохірургії та психіатрії Ужгородського національного університету) |
|
Підвищення кваліфікації дистанційно за видом «вебінар» за темою: «Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади» 2 години 0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат OY498875, виданий ТОВ «Всеосвіта») |
|
2020 р |
Підвищення кваліфікації за навчальним циклом: «Інновації у клінічній нейропсихофармакотерапії» за темою: «Симпозіум 03 Менеджмент шизофренії у дітей та підлітків » (сертифікат № 1359043 виданий Благодійним Фондом Розвитку Інновацій Медицини «Рімон ) |
Підвищення кваліфікації за участю у науково-практичній конференції «Судинні захворювання головного мозку: інновації та перспективи» (свідоцтво НТ084313)) |
|
Підвищення кваліфікації дистанційно за видом «вебінар» за темою: «Сучасні підходи до діагностики та допомоги дітям із розладом із дефіцитом уваги і гіперактивністю», 3 години (сертифікат виданий Благодійною організацією «Благодійний фонд «Коло сім’ї») |
|
Підвищення кваліфікації дистанційно за видом «вебінар» за темою: «ЕЕГ та МРТ в діагностиці епілепсії та вибору тактики лікування» (сертифікат № 2485008 виданий Благодійним Фондом Розвитку Інновацій Медицини «Рімон») |
|
Підвищення кваліфікації дистанційно за видом «вебінар» за темою: «Розвиток експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями», 2 години 0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат FW590209, виданий ТОВ «Всеосвіта») |
|
Підвищення кваліфікації за програмою: «Навчання фахівців і батьків основам реабілітації та розвитку дітей з кохлеарними імплантами в Україні» та участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Реабілітація та розвиток осиб з кохлеарними імплантами в Україні на сучасному етапі», 15 год /0,5 кредиту ЄКТС (сертифікат НР № 0048) |
|
Підвищення кваліфікації дистанційно за видом «вебінар» за темою: «Нейропсихологічний підхід при використанні інтерактивних ігор під час індивідуальних та групових занять», 2 години (сертифікат № 1205958, «Мерсібо)») |
|
Підвищення кваліфікації за програмою: «Відчуй: жестова мова для всіх», 7 годин 30 хвилин/0,25 кредиту ЄКТС (сертифікат № 046715) |
|
Підвищення кваліфікації за програмою: «Участь батьків у організації інклюзивного навчання» 3 години (сертифікат виданий ТОВ «Едюкейшнал ЕРА») |
|
Підвищення кваліфікації за участю у роботі IV Науково-практичної школи з питань аутизму «Медико-психологічна допомога, особливі освітні потреби та соціальний супровід при розладах аутистичного спектра у дітей та молодих дорослих» (сертифікат учасника № 6988425, виданий Благодійним Фондом Розвитку Інновацій Медицини «Рімон») |
|
Підвищення кваліфікації дистанційно за видом «вебінар» за темою: «Дистанційна робота з дитиною с порушенням мовленнєвого розвитку. Досвід, висновки, поради експертів. Розбір помилок та шляхи виходу» 4 години (сертифікат № 111279, виданий ЧОУ ДПО Логопед Профі) |
|
Підвищення кваліфікації дистанційно за видом «вебінар» за темою: «Секрети запуску мовлення у немовленнєвої дитини», 4 години (сертифікат № 101818, виданий ЧОУ ДПО Логопед Профі) |
|
2019 р |
Підвищення кваліфікації дистанційно за видом «вебінар» за темою: «Логоритмичні ігри» 3 години/0,1 кредиту ЄКТС (сертифікат № 55193, виданий «Академія талановитих керівників») |
|
Підвищення кваліфікації в рамках програми «Реабілітологія та спеціальна психологія», в обсязі 23 кредитів (690 годин) (сертифікат ХН № 1004). |
Підвищення кваліфікації спеціалістів фармації, присвоєно (підтверджено) фах провізора-спеціаліста за спеціальністю «Загальна фармація» (сертифікат № 120, виданий 12.02.2016 р. Інститутом підвищення кваліфікації спеціалістів фармації НФаУ) |
Коло наукових інтересів: лікувальна педагогіка, нейродефектологія, логопатологія, невропатологія, психіатрія, психогігієна, нейрореабілітація та відновна медицина, диференційна діагностика та корекція мовленнєвих порушень у передчасно народжених дітей, міждисциплінарний підхід у подоланні складних патологій розвитку (при тяжких ураженнях ЦНС), особливості корекційно-відновлювальної роботи з дітьми, що мають орфанні (рідкісні) захворювання тощо