аспірантка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка (2020-2024 рр.)
Науковий керівник: Бондаренко Юлія Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка
Основне місце роботи: Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти
Посада: завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти
Професійна кваліфікація: вчитель-дефектолог вищої кваліфікаційної категорії
Електронний кабінет аспіранта:
Профіль Google Scholar https://scholar.google.com/citations?authuser=1&user=M1xEV_QAAAAJ
ORCID https://orcid.org/0000-0002-0684-850X
Scopus ID
Researcher ID
E-mail: vorotyntsevaoo@zakinppo.org.ua; leana251@i.ua; vorotincevaolena@gmail.com
Декларація АД (завантажити)
Індивідуальна тема наукового дослідження:
2020–2024 рр. |
«Розвиток проєктувальної компетентності фахівців інклюзивно-ресурсних центрів у реалізації освітньої траєкторії дитини з інтелектуальними порушеннями» |
Освіта:
2020–2024 рр. |
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, навчання в аспірантурі зі спеціальності 016 Спеціальна освіта |
2016- 2017 рр. |
Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», за освітній рівень «спеціаліст», спеціальність «Спеціальна освіта», освітня програма «Олігофренопедагогіка, логопедія», професійна кваліфікація «олігофренопедагог, вчитель-логопед. Вчитель дітей з вадами розумового розвитку» (диплом з відзнакою С17 №085714). |
2005 –2008 рр. |
Київський славістичний університет, спеціальність «Країнознавство», кваліфікація «політолог-міжнародник» (диплом КВ №35261659) |
1999–2003 рр. |
Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація «вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури» (диплом СМ №23086566) |
1995–1999 рр. |
Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка за спеціальністю «Початкове навчання», кваліфікація «вчитель початкових класів» (диплом з відзнакою КЗ МС №001946). |
Практичний досвід роботи у закладах освіти / установах /організаціях
Період |
Назва організації-роботодавця та посада. Контактна інформація |
З 2018 р. – по теперішній час |
Завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти |
З 2019 р. – по теперішній час |
Учитель-дефектолог (за зовнішнім сумісництвом) в УПШ «Ялинка» |
2018–2019 рр. |
Учитель-дефектолог (за зовнішнім сумісництвом) в УЗОШ І-ІІІ ст. №20 - ліцеї «Лідер» та НВК «Ялинка» (за ЦПУ) |
2017-2018 рр. |
Учитель правознавства, економіки, вчитель-дефектолог в УЗОШ І-ІІІ ст. №20 - ліцеї «Лідер» |
2006 –2018 рр. |
Учитель правознавства, економіки, вчитель початкових класів (індивідуальна форма навчання)в УЗОШ І-ІІІ ст. №20 - ліцеї «Лідер» |
Підвищеннякваліфікації (стажування)
15.10.2020– 11.05.2021 рр. |
Всеукраїнський онлайн-курс для тренерів з інклюзивної освіти, організований Міністерством освіти та науки України спільно з Міжнародним благодійним фондом Lumos (Велика Британія). |
10.05 – 17.05.2021рр. |
Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) для магістрів, аспірантів та ад’юнктів по темі: «Використання можливостей хмарних сервісів для магістрів та аспірантів» (м. Люблін, Республіка Польща) |
Участь у наукових товариствах, грантовій діяльності, асоціаціях, експертних радах та ін.
2020 – 2024 рр. |
Член Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених СумДПУ імені А.С. Макаренка |
2020 – 2024 рр. |
Член науково-дослідної лабораторії проблем інклюзивної освіти кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка |
З 2020 р.– по теперішній час |
Член Асоціації практикуючих логопедів України |
Коло наукових інтересів: інклюзивна освіта; освіта дітей з інтелектуальними порушеннями; супровід фахівців інклюзивно-ресурсних центрів дітей з інтелектуальними порушеннями; соціалізація дітей із інтелектуальними порушеннями; підвищення фахового рівня фахівців ІРЦ; розвиток проєктувальної компетентності фахівців ІРЦ.