menu Меню
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Навчально-наукового інституту педагогіки і психології
Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

аспірантка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка (2020-2024 рр.)

Воротинцева 4b273Науковий керівник: Бондаренко Юлія Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка

Основне місце роботи: Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти
Посада: завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти
Професійна кваліфікація: вчитель-дефектолог вищої кваліфікаційної категорії
Електронний кабінет аспіранта:
Профіль Google Scholar https://scholar.google.com/citations?authuser=1&user=M1xEV_QAAAAJ
ORCID https://orcid.org/0000-0002-0684-850X
Scopus ID
Researcher ID
E-mailvorotyntsevaoo@zakinppo.org.ualeana251@i.uavorotincevaolena@gmail.com
Декларація АД (завантажити)

Індивідуальна тема наукового дослідження:

2020–2024 рр.

«Розвиток проєктувальної компетентності фахівців інклюзивно-ресурсних центрів у реалізації освітньої траєкторії дитини з інтелектуальними порушеннями»

 

Освіта:

2020–2024 рр.

Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, навчання в аспірантурі зі спеціальності 016 Спеціальна освіта

2016- 2017 рр.

Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», за освітній рівень «спеціаліст», спеціальність «Спеціальна освіта», освітня програма «Олігофренопедагогіка, логопедія», професійна кваліфікація «олігофренопедагог, вчитель-логопед. Вчитель дітей з вадами розумового розвитку» (диплом з відзнакою С17 №085714).

2005 –2008 рр.

Київський славістичний університет, спеціальність «Країнознавство», кваліфікація «політолог-міжнародник» (диплом КВ №35261659)

1999–2003 рр.

Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація «вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури» (диплом СМ №23086566)

1995–1999 рр.

Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка за спеціальністю «Початкове навчання», кваліфікація «вчитель початкових класів» (диплом з відзнакою КЗ МС №001946).

 

Практичний досвід роботи у закладах освіти / установах /організаціях

Період

Назва організації-роботодавця та посада. Контактна інформація

З 2018 р.

по теперішній час

Завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

З 2019 р.

по теперішній час

Учитель-дефектолог (за зовнішнім сумісництвом) в УПШ «Ялинка»

2018–2019 рр.

Учитель-дефектолог (за зовнішнім сумісництвом) в УЗОШ І-ІІІ ст. №20 - ліцеї «Лідер» та НВК «Ялинка» (за ЦПУ)

2017-2018 рр.

Учитель правознавства, економіки, вчитель-дефектолог в УЗОШ І-ІІІ ст. №20 - ліцеї «Лідер»

2006 –2018 рр.

Учитель правознавства, економіки, вчитель початкових класів (індивідуальна форма навчання)в УЗОШ І-ІІІ ст. №20 - ліцеї «Лідер»

Підвищеннякваліфікації (стажування)

15.10.2020–

11.05.2021 рр.

Всеукраїнський онлайн-курс для тренерів з інклюзивної освіти, організований Міністерством освіти та науки України спільно з Міжнародним благодійним фондом Lumos (Велика Британія).

10.05 17.05.2021рр.

Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар)

для магістрів, аспірантів та ад’юнктів по темі:

«Використання можливостей хмарних сервісів для магістрів та аспірантів» (м. Люблін, Республіка Польща)

Участь у наукових товариствах, грантовій діяльності, асоціаціях, експертних радах та ін.

2020 – 2024 рр.

Член Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених СумДПУ імені А.С. Макаренка

2020 – 2024 рр.

Член науково-дослідної лабораторії проблем інклюзивної освіти кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка

З 2020 р.–

по теперішній час

Член Асоціації практикуючих логопедів України

Коло наукових інтересів: інклюзивна освіта; освіта дітей з інтелектуальними порушеннями; супровід фахівців інклюзивно-ресурсних центрів дітей з інтелектуальними порушеннями; соціалізація дітей із інтелектуальними порушеннями; підвищення фахового рівня фахівців ІРЦ; розвиток проєктувальної компетентності фахівців ІРЦ.

Календар подій