menu Меню
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Навчально-наукового інституту педагогіки і психології
Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

4 березня 2025 року НДЛ «Соціальної інклюзії та корекційно-реабілітаційної діяльності» доєдналася до організації і участі у науково-практичному семінарі «Реалізація концепції інклюзивної освіти: роль та завдання ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів», проведеного Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти, Львівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, комунальним закладом «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

Метою заходу було обговорення сучасних підходів до розвитку інклюзивної освіти, ролі ресурсних центрів у підтримці осіб з особливими освітніми потребами, обмін досвідом між науковцями та практиками у сфері інклюзивної освіти.

У семінарі взяли участь науковці, викладачі, завідувачі та методисти ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти, керівники та фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсних центрів, педагогічні працівники та всі зацікавлені особи.

Наукова складова семінару була представлена результатами новітніх досліджень у сфері інклюзивної освіти, зокрема: впливом психолого-педагогічного супроводу на успішність інклюзії (Бондаренко Юлія Анатоліївна, керівник науково-дослідної лабораторії «Соціальної інклюзії та корекційно-реабілітаційної діяльності», професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка, доктор педагогічних наук, професор); міждисциплінарними підходами до створення інклюзивного освітнього середовища (Вархолик Галина Володимирівна, завідувач ОРЦПІО, Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук); теоретичному аналізу проблеми розвитку рівнів проєктувальної компетентності педагогічних працівників ІРЦ для успішної реалізації ІОТ для здобувачів освіти з ООП (Воротинцева Олена Олександрівна, завідувач РЦПІО, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти).

Сподіваємось, що інтегрування освіти і науки сприятиме досягненню нової якості у сфері освіти дітей з ООП, підтримки їх в освітньому середовищі, досягнення єдиного результату – формування особистості учня, здатного до подальшої успішної життєвої самореалізації.

Допис у FB:  https://www.facebook.com/share/18jFp4yvq6/ 

Календар подій