31 жовтня 2024 року канд. пед. наук, доцентом кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Олександром КОЛИШКІНИМ було проведено відкрите практичне заняття зі студентами 0051-ОЛ групи денної форми навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта (Корекційна психопедагогіка. Логопедія) з навчальної дисципліни «Корекційно-оздоровча робота з дітьми дошкільного віку з інтелектуальними та мовленнєвими порушеннями» на тему: «Основи здорового способу життя». На онлайн-занятті були присутні завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, доктор пед. наук, професор Оксана БОРЯК, доктор пед. наук, професор Тетяна ДЕГТЯРЕНКО, канд. психол. наук, доцент Анна ЧОБАНЯН.
Викладачем було розкрито поняття «здоровий спосіб життя» та його складові, охарактеризовано взаємодію соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей, визначено педагогічні умови виховання позитивного ставлення дітей до власного здоров’я, охарактеризовано фізичне здоров’я та способи його зміцнення, розкрито механізм адаптації організму до зовнішніх факторів середовища, визначено фактори, що впливають на здоров’я людини. В ході проведення практичного заняття викладач використовував різноманітні методи і засоби: фронтальне та індивідуальне опитування, співбесіду.
В ході викладання навчального курсу викладачем було продемонстровано презентаційний матеріал, який вдало використовувався під час висвітлення питань практичного заняття. Вміння володіти студентською аудиторією: застосування психологічних прийомів утримання уваги слухачів дозволили викладачу здійснити на занятті зворотний зв’язок. Вміння володіти слухацькою аудиторією, динамічність, образність мовлення викладача сприяли реалізації мети практичного заняття.
З метою покращення здоровя’збережувальної компетентності студентам було запропоновано виконання практичних завдань: визначити вплив шкідливих звичок на здоров’я, скласти модель рухового режиму дітей дошкільного віку, скласти оповідання з казковими героями для стимуляції дітей до ведення здорового способу життя.
Заняття було проведене на високому науковому і навчально-методичному рівні та одержало схвальні відгуки, зокрема відзначено професіоналізм та широку ерудицію викладача, вміння зосередити увагу слухачів на головних аспектах практичного заняття.