26 жовтня 2022 року канд. пед. наук, доцентом кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Колишкіним О.В. було проведено відкрите лекційне заняття
зі студентами 0041 + 0021 (стн) групи спеціальності 016 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка. Логопедія) з навчальної дисципліни «Спеціальна методика фізичного виховання» на тему: «Корекція основних рухів у дітей з інтелектуальними порушеннями». На онлайн-занятті були присутні доктор пед. наук, професор Боряк О. В., доктор пед. наук, професор Дегтяренко Т. М., канд. психол. наук, ст. викладач Чобанян А. В.
Лектором було розкрито теоретико-практичні аспекти здійснення процесу корекції основних рухів у дітей з інтелектуальними порушеннями. Було визначено загальні вимоги і дидактичні правила до підбору фізичних вправ, акцентовано увагу на порушеннях в ходьбі, бігу, стрибках і лазінні, метаннях у дітей означеної нозології та запропоновано фізичні вправи для корекції зазначених основних рухів. Акцентовано увагу студентів на порушеннях дрібної моторики рук у дітей з інтелектуальними порушеннями та обґрунтовано фізичні вправи для корекції зазначених відхилень. Розкрито методику використання корекційно-оздоровчих рухових дій та акцентовано увагу на особливостях її використання.
В ході викладання навчального курсу лектором було продемонстровано презентаційний матеріал, який вдало використовувався під час висвітлення питань лекційного заняття. Під час проведення лекції, викладач постійно залучав студентів до активної участі у занятті, використовуючи сучасні методичні прийоми та заохочувальні стимули, звертався до їхнього досвіду та власних спостережень. Вміння володіти слухацькою аудиторією, динамічність, образність мовлення викладача сприяли реалізації мети лекції.
Заняття було проведене на високому науковому і навчально-методичному рівні та одержало схвальні відгуки, зокрема відзначено професіоналізм та широку ерудицію лектора, вміння зосередити увагу слухачів на головних положеннях матеріалу лекції. Лекція продемонструвала вміння викладача ефективно донести складний матеріал до студентської аудиторії, створити творчу діалогічну атмосферу, сприяла формуванню професійного світогляду майбутніх фахівців в галузі спеціальної освіти.