Шановні викладачі і студенти!
Університет 2025: Технології дистанційного навчання
Дистанційне навчання в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка
Університет 2024: Технології дистанційного навчання
Дистанційне навчання в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка
Університет 2023: Технології дистанційного навчання
Університет 2022: Технології дистанційного навчання
до вересня 2022 року
Кафедра перейшла на дистанційне навчання
11 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», згідно з якою з 12 березня 2020 року на усій території України оголошено карантин і заборонено відвідування закладів освіти її здобувачами.
Міністерство освіти та науки зобов’язало очільників освітніх установ та педагогів забезпечити дистанційне навчання не тільки для школярів, але й для студентів. «Навчальний процес триває. Карантин – це не канікули», – наголошує заступниця міністра освіти та науки Любомира МАНДЗІЙ.
З 12 березня 2020 року (на час карантину), аби карантинні заходи якомога менше вплинули на процес надання освітніх послуг, кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти (як і в інших структурних підрозділах Навчально-наукового інституту педагогіки і психології та СумДПУ імені А.С. Макаренка) навчальний процес здобувачів вищої освіти всіх форм навчання реалізується за допомогою дистанційних технологій.
Час і місце проведення занять з навчальних дисциплін визначається за розкладом занять університету.
Навчальна база кафедри спеціальної та інклюзивної освіти:
1
– платформа Moodle, кафедра спеціальної та інклюзивної освіти;
щоб перейти на нову платформу Moodle
слід нижче вибрати рівень освіти за яким Ви здобуваєте вищу освіту
за спеціальністю 016 Спеціальна освіта на кафедрі спеціальної та інклюзивної освіти
ОС Бакалавр
ОС Магістр
Аспірантура
Платформа дистанційного навчання в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка
2
– віртуальні навчальні кімнати, що знаходяться у Viber.
у Viber для всіх без виключення груп денної та заочної форми навчання створено персональні групи;
3
– платформа Discord, сервер кафедри спеціальної та інклюзивної освіти - це віртуальні приміщення кафедри.
– на сервері кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, на платформі Discord відкрито:
– аудиторії для проведення занять. Під час викладання дисциплін у цих віртуальних аудиторіях викладачі додатково застосовують Zoom, Meet, Skype.
– 2 (два) конференц-зали для проведення закритих форумів, конференцїй
та ін.
Здобувачам вищої освіти слід встановити програму Discord, як на мобільний телефон, так і на персональний комп'ютер чи ноутбук.
Запрошення на платформу Discord впродовж навчального року висилаються здобувачам вищої освіти до початку занять або заходів через групи у Viber, в яких зазначається аудиторія або конференц зал..
Така форма навчання надає можливість викладачам якісно надавати освітні послуги за своїми навчальними курсами, відповідно до встановлених термінів здачі або звітування студентів щодо виконання завдань.
Умови:
для того, щоб здобувач вищої освіти зміг зайти на вказані вище платформи, на кожній з них слід створити власний профіль.
Студент буде під'єднаний до своєї групи, якщо він під час створення власного профілю дотримається таких вимог: українською мовою мають бути зазначені Прізвище Ім’я та обов’язково має бути ваше фото.
Звертаємо Вашу увагу на те, що : 1) не слід зазначати прізвище латинськими буквами, 2) не писати на першому місці ім’я.
Це правило для зберігаються й на подальше – під час реєстрації на інших дистанційних платформах кафедри.
Прохання до зарахованих на навчання у 2020: надати відомості про себе в анкеті (хто це вже зробив дублювати не має потреби):
https://sio.sspu.edu.ua/
– у віртуальних аудиторіях: учасникам, щоб не створювати хаотичних звуків та не перебивати один одного, під час проведення занять слід вимикнути мікрофон. Під час опитування – той студент, який має бажання відповісти на поставлене викладачем питання – вмикає мікрофон;
– у конференц-залах: мікрофон включений тільки у викладача та 1 доповідача. Інші присутні за потреби мають можливість вмикати мікрофон (функція – рація);
– будьте пунктуальними. Дотримуйтеся часу початку та завершення занять у віртуальних аудиторіях;
– віртуальне заняття – це те саме заняття, що й в аудиторії, тому приготуйтеся до повноцінного сприймання матеріалу та не відволікайтеся;
– пам’ятайте про те, що під час аудіозанять викладач може застосовувати Zoom, Hangouts, Skype, які передбачають відео участь студентів. Потурбуйтеся про свій зовнішній вигляд та візуальний фон за вашою спиною;
– після закінчення занять на звуковому каналі (аудиторії, конференції), обов’язково натисніть кнопку "мікрофон", щоб вимкнути мікрофон, та натисніть кнопку "покласти трубку", щоб вийти з каналу.
Перед початком дистанційних занять слід перевірити швидкість вашого Інтернету: відкрийте Тест для перевірки швидкості Інтернету, натисніть кнопку GO (велике коло по центру) та (за згодою з лаборантом) надішліть лаборанту результат (можна фото) – він має бути максимально наближений до 10. Наводимо на фото показники нормальної та низької швидкості Інтернету:
Дистанційне навчання СумДПУ імені А.C.Макаренка
Щоб отримати доступ до навчальних курсів, Вам необхідно здійснити самозапис на відповідний курс. Для цього, Ви маєте пройти декілька кроків:
1. Знайти кафедру, де викладає Ваш викладач - перейти на цю сторінку.
2. Серед переліку курсів знайти необхідний Вам курс дисципліни ...
Читати повідомлення у цілому